søndag 9. januar 2011

sOm pErLeR pÅ en... BokS!







Vi kaster oss inn i NIB utfordringen for Februar med ett tidligere innlegg - med storstilt auksjon og bloggdugnad som krever mye tid og gir MASSE energi rekker vi ikke å blogge om mye utenom auksjonen for tiden (men det er kjempegøy!!). Vil dere være med? Les mer her - sammen kan vi trygge mang en barndom, sammen er vi KRUTT :)

Småtrollene har over natten fått seg altfor mye lego, togbaner og bøker. De er selvsagt superfornøyde (det er vi også), men spesielt for guttene som ikke har så stort rom begynner plass å bli en utfordring. Ungene får lov å leke på stua, så lenge de er flinke til å rydde på plass lekene på rommet sitt. For lille S, som har dadda og bror hjemme hver tredje uke, blir det litt kjedelig å leke på rommet alene eller med mamma/pappa, han vil ut på stua med ALT der det er litt action.

Nå har S fått lov å ha noen av lekene sine i fine trebokser fra IKEA som har fått perlet på hva som skal være inni. Meeeen, man må vell kanskje få på ett bilde eller to? Lille S er ikke helt stødig på lesinga ennå, enda har tross alt er 1,5 år ;) Boksene er ikke helt ferdig, men ferdige nok til å stå på stua uten at det ser ut som stua bugner over av leker. Noen som har flere forslag til hvordan man kan pynte mer på boksene? Bare skriv inn - tips mottas!

12 kommentarer:

  1. knallfine bokser! orginalt og artig:)
    du, den gulmalingen er blitt laget av Beckers i et samarbeid med kunstskolen i bergen, så det finnes desverre ikke noe fargekode til den. Så der var jeg ikke mye til hjelp.. men håper du finner ut av det!

    SvarSlett
  2. Takk for det :) åååååånej... men den var knallfin! Håper vi finner en liknende type :)

    SvarSlett
  3. SÅ koselig at du la deg til som førlger inne hos meg :)
    Kjempe koselig

    Ønsker deg og dine er fantastisk flott uke med masse latter og liv :)

    -Ida Susanne

    SvarSlett
  4. Takk for koselige ord hos meg, det var jo en kjempe lur ide med perler på en boks:)) Veldig greit med så fin oppbevaring!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Så artig!!!
    Nå er det bare å sette igang å perle ;)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  6. Guri dette var jo smart da! Vi skal snart igang med og få opp hyller på gutterommet for og ha div. leker i. å perler på som tekst var jo knallfint! så neste tur til ikea er nok ikke langt unna, med trebokser på handlelista:D

    Og! Takk for hyggelig kommenta:)

    SvarSlett
  7. Så gøy at dere syntes dette var en lur ide *hihihi* husk å bruk steinlim, ellers så pirker småtassene perlene av (hvertfall her i huset)! Ønsker dere alle en spennende uke med masse latter og morro! :)

    SvarSlett
  8. Veldig artig, må jeg bare si! ha en super dag

    SvarSlett
  9. De var fine treesker.De har jeg ikke sett på Ikea.Jeg kan tenke meg å sette på fine skrifter på.De kan man lage selv på Photoshop også printer de ut med spesial papir slik at man kan lime de fast på de eskene.Bare en ide som popper ut av meg.

    Nå vet jeg hva jeg skal ha på Ikea.Vi har en del lego vi også.Og plastesker fra Ikea følger med. Men treesker hadde det vært finere,ja!! ;O)

    God helg!

    SvarSlett
  10. Jeg trur nok fine skrifter er tingen, ja :)) Photoshop next - tusen hjertelig takk for ideen :))

    SvarSlett
  11. Nå sitter jeg å perler for harde livet etter inspirasjon fra deg=) Kassene ble veldig fine og så enkelt.. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen, det varmer en ny bloggers hjerte!

    SvarSlett

Vi blir kjempeglad dersom du har tid til å legge igjen ett lite spor...

Related Posts with Thumbnails