mandag 8. november 2010

A kIsS is StiLL a KiSS

Sjøla er på kurs, og savner hjem til kjæresten sin. Enig i at det er litt klissete, men kjenner at det også er litt godt å savne hverandre. Sender hjem 1000 kyss sammen med noen velvalgte ord, håper kyssene varer til i morgen!




Lyden av et kyss er ikke like høy som smellet fra en kanon, men ekkoet varer ganske mye lenger.

En pessimist er et menneske som lar bakteriologene fortelle hva et kyss er.

You must remember this, a kiss is still a kiss.

For meg er det ikke snakk om å kysse frosker, men å kline med padder.

... men hun glemte sine guder da jeg kysset hennes munn!

Men jeg kysset henne ikke. Jeg bare hvisket inn i munnen på henne.

Det deiligste av alle minner er det første kysset fra den du elsker.

Det første kysset stjeler mannen, det siste tigger kvinnen om.

Hvert kyss kaller på et nytt.

Så dør jeg - med et kyss.

Universet står og faller med et kyss. Det eksisterer bare når en kysser.

En kvinne som bruker kysset som våpen, er væpnet til tennene.

Ikke vent med å kysse henne til du kjenner henne bedre. Kyss henne, så kjenner du henne bedre.

Og ingen kjærlighet ble slik som de drømte den, da de kysset hinannen første gang.

Kyss ikke piken hvis du har mulighet til å kysse fruen.

Ransak meg, sa gutten, han hadde stjålet et kyss.

Et kyss uten kjærlighet er som suppe uten salt.

Det var en god start, sa piken om kysset.

Et kyss i skogen er bedre enn ti på hånden.

Å, om han ville kysse meg med kyss av sin munn!

Trangen til å kysse er like vanskelig å beherske som trangen til å klø seg.

Jeg skulle gjerne ha kysset deg, men jeg har nettopp vasket håret.

Kys min mund og lær mig hvad det er mitt hjerte vil.

Men poesien i det kysset, underet ved det, livets fortryllelse i timer etter det - hvem kan beskrive det?

Et kyss uten skjegg er som egg uten salt.

Jeg ser gjerne at vi holder fast ved den franske skikken med å kysse damene på hånden, et sted må man jo begynne.

Kysset er hjertets vulkan.



2 kommentarer:

Vi blir kjempeglad dersom du har tid til å legge igjen ett lite spor...

Related Posts with Thumbnails