fredag 17. juni 2011

PenGePung <3

 

DSC_0597

DSC_0596

DSC_0595

Det er alltid gøy med nummer 1 – man lærer, skjennes og til slutt er man rimelig fornøyd og vet hva man IKKE skal gjøre neste gang. Denne pengepungen er den første i sitt slag – og så søt at det neppe blir den siste. Nå skal Sjøla hamstre glidelåser og produsere så det jomer – for dette var skikkelig gøy. Det kløøøør i fingrene etter å lage flere, men pliktene kaller. I helgen er det full rulle, med både arbeid, pussing, 50 – årslag, overraskelsesfest og kanskje et galleribesøk hvis tiden strekker til <3

Ha en fantastisk helg, alle sammen!

3 kommentarer:

  1. For en søt liten pengepung! Har planer om innkjøp av glidelåser i morgen, så da får vi se om jeg får det til dette her;) Var det vanskelig å få det beint med "dobbelt" stoff? Ser for meg at alt begynner å skli fra hverandre..hihi*

    Legger meg til som følger jeg, så sees vi:)
    Fin helg til deg:
    Klem Christine

    SvarSlett
  2. Heisann MøbelPøbel :)

    Det var litt utfordrende ja, og med min tålmodighet, ikke mindre utfordrende. Men det gikk greit - og øvelse gjør mester, ikke sant? ;)

    SvarSlett

Vi blir kjempeglad dersom du har tid til å legge igjen ett lite spor...

Related Posts with Thumbnails